При винекнені будь-яких ситуацій надаємо інструкцію Ваших дій щодо них:

Закупівля:

  • Завантажити та роздрукувати бланк закупівлі 
  • Роздрукувати та заповнити відповідно до інструкції.
  • З візою керівника підрозділу даний документ подати у відділ інформатизації для заповнення.
  • Після візи керівника відділу, заява передається на підпис до Ректора через Канцелярію.

Встановлення операційних систем:

  • Отримати комп'ютерну техніку на складі університету.
  • Принести системні блоки для встановлення на них операційних систем та програм.
  • В разі отримання принтера,сканера,МФУ - принести їх разом з системними блоками та вказати до яких саме вони будуть підключені.
  • Після встановлення операційніх систем та програм забрати Ваше обладнання. 

(примітка:

  • відділ інформатизації встановлює лише ліцензовані програмні продукти, які не порушують чинне Законодавство України
  • за встановленне неліцензованого програмного забезпечення безпосередню відповідальність, згідно чинного Законодавства України, несе керівник підрозділу)

Діагностика комп'ютерної техніки:

  • Впершу чергу спробуйте вирішити проблему самостійно. 
  • Якщо комп'ютер не вмикається - перевірити ББЖ, перевірити всі дроти на надійність підключення до техніки.
  • Немає інтернету - перевірити всі дроти на надійність підключення до техніки.
  • Не друкує принтер - очистити чергу друку, перевірити всі дроти на надійність підключення до техніки, вимкнути принтер, перезавантажити комп'ютер, включити принтер.
  • Якщо "злетіла" операційна система, даний комп'ютер Ви приносите у відділ інформатизації.

Списання комп'ютерної техніки:

  • Якщо техніка вишла з ладу, то для її списання потрібен Акт (Заключення).
  • Будь-яка техніка списується після надходження її у відділ інформатизації.
  • Комп'ютерна техніка повинна мати зазначені на них інвентарні номери згідно журналу обліку матеріальних цінностей.
  • Перелік комп'ютерної техніки: 
    Системник блок
    Монітор
    Принтер,сканер,МФУ
    ББЖ
    Клавіатура,мишка

Підключення або проведення інтернету в підрозділах:

  • Ознайомитись з правилами роботи в локальній мережі, завантажити та заповнити Додаток №1.
  • Подати документ до Канцелярії.
  • Кафедрам сурово забороняється укладати від імені Університету угоди на будь-які види інтернет послуг.

    (в разі:
    Відсутності технічних можливостей інтернет проведенний не буде;
    Укладення угоди підрозділом щодо надання інтернет послуг без візи керівника відділу інформатизації, відділ не несе відповідальності за дану угоду та якість інтернет послуг, які надаются підрозділу;
    Будь-якого пошкодження інтернет обладнання в наслідок вандалізму, неохайного відношення і т.п. відповідальність несе керівник і матеріально відповідальна особа підрозділу;
    Порушеня правил роботи в локальній мережі, відділ залишає за собою право відключити весь підрозділ від інтернету.)

Виклик інженера:

  • Заявки на виклики приймаються відповідно телефонного дзвінка у відділ інформатизації.
  • Чітко назвати свій підрозділ, адресу, причину виклику. 
  • Інженер буде скерований до Вашого підрозділу згідно плану робіт та плану виконання заявок.

(примітка:
Інженери не зобов'язані консультувати Вас по роботі з програмами;
Інженери виконують лише роботу, яка була зазначена в телефоній заявці;
Інженери не встановлюють, не консультують, не налаштовують операційні системи та програми, які порушують чинне Законодавство України;
Інженери мають право перевірити будь-яку діяльність на комп'ютерній техніці, яка належить університету при наявності документів про перевірку підписаним керівником відділу інформатизації.)

Додаткові питання та консультація:

  • Працівники відділу інформатизації не зобов'язані консультувати Вас.
  • З додатковими питаннями та консультаціями звертайтесь виключно через тех. підтримку
  • Для створення Вашого облікового запису перейти на вкладку "Тех. підтримка"
  • Заповнити форму, прочитати інструкцію та встановити необхідне програмне забезпечення

(примітка:
в разі помилки в заповненій формі, обліковий запис створенний не буде;
питання повинні бути чітко сформульовані та надіслані одному з інженерів;
відповіді не надаються на питання, які не мають відношення до роботи відділу;
відповідь на питання може затримуватись, через обробку питання, тому відповідь не буде негайною;
рекомедновано використовувати для консультацій по системі Misa;
рекомедновано використовувати для консультацій по Пошті;)